< Terug naar Home

Home - Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op www.timelessgifts.nl kunt u kiezen uit onze producten.

Als je een product geselecteerd hebt vult u de benodigde gegevens in en upload u, uw tekst.
Binnen 24 uur zullen we u een digitale afdruk sturen ter goedkeuring.
Zodra u de afdruk goed hebt gekeurd ontvangt u van ons per mail de totaalkosten geven met onze rekening gegevens.
Zodra de betaling is voldaan krijgt u hiervan bericht en is uw bestelling definitief. 
Let op! na de definitieve bestelling is het niet meer mogelijk om de tekst aan te passen.

 

Wat is de levertijd van de trouwkaarten?
De levertijd van de trouwkaarten is 2 weken na definitieve bestelling, voor de rolkaarten geldt er een levertijd van maximaal 3 weken.

Wanneer is mijn bestelling definitief?
Een bestelling bij Timeless Gifts is pas definitief als de afdrukvoorbeeld goedgekeurd is en de betaling bij ons binnen is.
Voor die tijd kan je ten alle tijden uw bestelling kosteloos wijzigen of eventueel annuleren.

Wat is de levertijd van de geboortekaarten?
De levertijd van de geboortekaarten is 2 werkdagen mits u een week voor de geboorte van het kind de voorlopige tekst heeft doorgegeven en de betaling bij ons binnen is, zodat we de kaarten kunnen bestellen.
Na de geboorte geeft u de restende gegevens door (zoals lengte, gewicht geboortedatum van het kind) en worden de kaarten binnen 2 werkdagen bezorgd.
Als het kind al geboren is, is de levertijd van de geboortekaarten 5 werkdagen.

Kan ik een spoedbestelling plaatsen?
Spoedbestelling is alleen mogelijk bij de huwelijkskaarten (uitgezonderd de rolkaarten).
Bij een betaling van €19,50 extra worden de kaarten binnen 5 werkdagen bezorgd.

Hoe wordt de prijs berekend?
Bij de trouwkaarten hanteren we twee verschillende prijzen een prijs onder de (<)100st en boven of gelijk aan (≥) 100st.

Wat wordt er bedoeld met wisseltekst?
Wisseltekst is als je een kaart hebt met verschillende teksten, bijvoorbeeld een tekst voor de daggasten en een tekst voor de avondgasten.

Namen op de voorzijde valt hier ook onder.

Hoeveel afdrukken kan ik maximaal ontvangen?
Als klant kunt u kosteloos maximaal 3 afdrukvoorbeelden ontvangen.
Wenst u daarna meer afdrukken te ontvangen, dan zijn we genoodzaakt om €10,- per afdruk in rekening brengen.

Is het mogelijk om in een andere taal dan in het Nederlands de kaarten te bedrukken?
Bij ons is het mogelijk om in elke gewenste taal uw kaarten te drukken.

Kan ik zelf mijn lettertype en kleur kiezen?
Als klant kunt u de gewenste lettertype en kleur van uw tekst kiezen.
Gelieve dit ook duidelijk aan te geven in uw tekstbestand die u ons toezend.

Kan ik een proefkaart bestellen?
Bij Timeless Gifts kan je maximaal één onbedrukte proefexemplaar per klant gratis bestellen.
Wens je meer kaarten te bestellen zijn wij genoodzaakt €1.50 per kaart in rekening brengen.
Voor de rolkaarten / indiase kaarten rekenen we standaard €5,- per kaart inclusief verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €9,- voor het verzenden binnen Nederland.
Het is ook mogelijk om een pakketje onder rembours te ontvangen.
Hiervoor bedragen de kosten €7,5 extra.
Voor het verzenden naar andere landen kunt u de kosten per mail opvragen via info@timelessgifts.nl. 
 
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
We hebben op de website geen betalingsmogelijkheden, omdat onze klanten eerst een proefafdruk willen zien, voordat ze overgaan tot betaling.
De betaling vindt daarom bij ons plaats als er een goedkering is gegeven voor de definitieve tekst.
De betaling kan worden overgemaakt via uw bank of uw Paypal account. Indien u, uw bestelling onder rembours wilt ontvangen, dient u het totaalbedrag + € 7,5 (rembourskosten) contant aan de pakketbezorger van post.nl te betalen.

Wat zijn de mogelijkheden van retourneren?
Alle niet gepersonaliseerde producten zijn na telefonische aanmelding binnen 14 werkdagen te retourneren.
Gepersonaliseerde producten zijn bijvoorbeeld gedrukte kaarten en bedankjes waar de namen op gedrukt zijn.

Hoe gaan jullie om met klachten?
Indien u naar aanleiding van een aankoop via onze webshop een klacht heeft over het product, een geleverde dienst of onze werkwijze, dan verzoeken wij u dit schriftelijk of per e-mail kenbaar te maken. Na ontvangst van uw klacht turen wij u, per e-mail, een ontvangstbevestiging. Een reactie op uw klacht krijgt u binnen 2 weken. U kunt tevens gebruik maken van het klachtenformulier van de Stichting Webshop Keurmerk, wat beschikbaar is op de website www.keurmerk.info. Komen wij er in goed overleg niet uit dan wijs ik u ook op de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk, meer informatie daarover kunt u tevens vinden in de door ons geaccepteerde algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk en op de website www.keurmerk.info.

Hoe gaan jullie om met de herroepingsrecht?
U als klant hebt het recht om een product binnen 7 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. timelessgifts.nl hanteert zelfs een termijn van14 dagen. Dit geeft je ruim de tijd om te beslissen of je het aangekochte product wenst te behouden.
De herroepingsrecht geldt niet voor personaliseerde producten.
Mocht er na het indrukken van de kaart een fout in de tekst zijn geslopen die tevens op de door u goedgekeurde proef zichtbaar is, dan drukken wij in dat geval zo snel mogelijk de kaarten opnieuw met 50% korting op de drukkosten. Voor de kaarten worden de normale prijzen zoals vermeld op de website wel volledig gehanteerd.
Mocht de fout niet in de door u geaccordeerde leesproef zitten, dan nemen wij vanzelfsprekend de totale order voor onze rekening.